EmailTwitterFacebookLinkedIn

Verpleeghuis De Berberishof

De Berberishof is een wooncomplex gericht op kleinschalig wonen met een huiselijke sfeer, waarbij je veel aandacht kunt geven aan de bewoners met een PG-indicatie. De bewoners hebben een eigen kamer, maar komen samen in de gezamenlijke woonkamer waar bijvoorbeeld gezamenlijk wordt gegeten.

Het gebouw is verdeeld over 3 verdiepingen waar 6 tot 8 bewoners woonachtig zijn.

Wil je meer informatie over de vacatures de Berberishof? Neem dan contact op met recruitment via tel:+31102713800

Wijkverpleegkundige

Recruitment neemt je mee in het werkveld van verschillende collega's. Deze keer lopen we mee met twee wijkverpleegkundigen. We hebben verschillende locaties in de wijk waar we ondersteuning en zorg bieden. Elke voordeur heeft een ander verhaal en zorgvraag. We zijn er voor iedereen, dat maakt het werk zo leuk en uitdagend. Geen dag is hetzelfde.

Wil je meer informatie over de vacatures wijkverpleegkundige? Neem dan contact op met recruitment via tel:+31102713800

Verpleeghuis de Wetering

De Wetering is een warm verpleeghuis in het groene hart van Rotterdam Beverwaard. Een van de kernmerken van het verpleeghuis is het dorpse karakter van de wijk en de verschillende activiteiten die georganiseerd worden. In het verpleeghuis verblijven zowel ouderen met dementie als mensen met somatische klachten.

Wil je meer informatie over de vacatures bij de Wetering?
Neem dan contact op met recruitment via tel:+31102713800

Verpleeghuis De Leeuwenhoek

De Leeuwenhoek is de place to be! De collega's Zeynep en Djodiy van het verpleeghuis De Leeuwenhoek In Rotterdam, nemen je mee voor een meeloopdag. Ook vertellen ze waarom het zo leuk is om daar te werken.

Op deze locatie wonen zowel cliënten met een somatische, psychogeriatrische indicatie of een GGZ-indicatie. Voor deze locatie zijn we op zoek naar collega's die graag in een kleurrijke omgeving willen werken en onze bewoners een bijzondere dag willen geven.

Wil je meer informatie over de vacatures bij de Leeuwenhoek?
Neem dan contact op met recruitment via tel:+31102713800

Interview

Zoals wij naar onze hulpvragers kijken, zo kijken we ook naar elkaar: dat is het succes. Ieder mens is uniek en waardevol, met eigen ervaringen, drijfveren, talenten en kwaliteiten. Kwaliteiten die we benutten om samen het verschil te maken binnen én buiten onze organisatie. Want het zijn de mensen die het verschil maken. En dat verschil is voelbaar in de persoonlijke verhalen van onze medewerkers en cliënten. De verhalen van Humanitas.

Klik hier voor meer verhalen.

#dekrachtvanhumanitas