EmailTwitterFacebookLinkedIn

Helpende Bertus Bliekhuis Hoek van Holland

Meer weten over onze CAO? Klik hier.
Ben je al medewerker van Stichting Humanitas? Log dan in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Werken op een plek waar zand en zorg samen komen? Het Bertus Bliekhuis is een kleinschalige woon-zorg locatie in het mooie Hoek van Holland. Voor deze locatie zijn we op zoek naar meerdere nieuwe collega’s. Heb jij je diploma helpende en hou je van de afwisseling tussen onze doelgroepen (PG/somatiek), dan is dit wellicht jouw nieuwe baan!
 Dit ga je doen en maakt jouw werk zo leuk

In het Bertus Bliekhuis richten de zorgmedewerkers zich op het welzijn van hun bewoners. Collega’s van verschillende disciplines werken hier samen om ervoor te zorgen dat de bewoners plezier hebben in hun dagbesteding. Variërend van beautydagen tot wandelclubs.

Als helpende vervul je een belangerijke rol in het welzijn van onze bewoners. Je levert ondersteuning bij de dagelijkse verzorging zoals het wassen en aankleden, even het bed rechttrekken en ondersteunen bij dagelijkse activiteiten.

Dit ben jij:

Jij bent in het bezit van het diploma helpende zorg & welzijn niveau 2 en uiteraard heb je affiniteit met de doelgroep, dit varieert van somatische bewoners en bewoners met een PG-indicatie. Je hebt oog voor het individu en kunt met begrip en empathie zorg verlenen. Je hebt respect voor de bewoners en levert vanuit een warm hart zorg.

Dit wordt jouw werkplek

Het Bertus Bliekhuis is een kleinschalige woon-zorg locatie met 3 etages in de badplaats Hoek van Holland. Deze locatie is gelegen vlakbij het strand en naast de winkelstraat.
Er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Kom je met het openbaar vervoer? Vanaf metrostation Hoek van Holland Haven is het zo'n 5 minuten lopen naar de locatie.

Het team bestaat uit verschillende zorgverleners. We doen regelmatig wat leuks, lachen en ondersteunen elkaar. Eerlijkheid en respect staat op nummer 1. Er is ruimte voor open communicatie en horen graag elkaars ideeën.

Naast hard werken en het welzijn van onze bewoners vinden we het belangrijk om plezier te maken met elkaar. Een gezellige borrel na het werk, een etentje of even een grapje, we zijn een fijn team !

Naast fijne collega’s krijg je:
  • Een contract voor 24 uur per week waarbij we graag met je in gesprek gaan over jouw persoonlijke voorkeuren;
  • Een werkomgeving waar oog en oor is naar jouw ideeën
  • Een aanstelling als medewerker verzorging;
  • Salariëring in FWG 25, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt minimaal € 2.339.72 en maximaal € 2.928.86 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%, het fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Pensioenopbouw bij pensioenfonds Zorg en Welzijn.

Solliciteren of eerst meer weten?

Kom gerust een kopje koffie drinken of een dagje meelopen. Dan vertellen we je graag meer.
Voor meer informatie over deze functie kun je bellen naar Liane Mensing, coördinator via 06-23747116. Vragen over de recruitmentprocedure, neem dan contact op met Paulien van der Kroef, recruiter via 06-47311198.

Hebben wij gelijk al je interesse gewekt, solliciteer dan door middel van de knop solliciteren bovenaan deze pagina !

Stichting Humanitas is lid van het Rotterdams Platform tegen Arbeidsdiscriminatie. Samen met andere organisaties maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt.

Wij vragen iedere nieuwe medewerker om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen. Deze vergoeden wij aan je met je eerste salaris.

Over Stichting Humanitas

Stichting Humanitas biedt al meer dan 75 jaar zorg en ondersteuning, een helpende hand in welke vorm dan ook, aan mensen met een hulpvraag in Rotterdam Rijnmond. In de wijk en bij de mensen thuis, Stichting Humanitas weet wat er leeft en speelt en zit in de haarvaten van de Rotterdamse samenleving. Daardoor zijn we in staat om vroegtijdig en flexibel aan te haken als er problemen worden gesignaleerd.

Stichting Humanitas werkt momenteel in bijna 40 vestigingen met 2.500 medewerkers en ruim 1.000 actieve vrijwilligers die elke dag weer het verschil maken voor de stad, de regio en haar mensen.

Ga voor meer informatie naar:www.stichtinghumanitas.nl.

Acquisitie doo

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Je kunt je CV en sollicitatiebrief ook sturen naar: sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.