EmailX( voorheen witter)FacebookLinkedIn

Huishoudelijke Ondersteuning regio Hillegersberg, Overschie en Schiebroek

Meer weten over onze CAO? Klik hier.
Ben je al medewerker van Stichting Humanitas? Log dan in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Liefdevolle en persoonlijke zorg verlenen is mensenwerk. Ben jij een kei in schoonmaken, heb jij een groot hart en maak jij makkelijk contact met mensen? Dan is dit misschien wel de baan voor jou! We zoeken collega's die niet alleen goed kunnen poetsen, maar ook in staat zijn om naast netjes te werken oog hebben voor het welzijn van onze cliënten.
Dit ga je doen en maakt jouw werk zo leuk:

Als medewerker huishoudelijke ondersteuning ben je van onschatbare waarde. Je werkt bij de cliënt thuis, die tijdelijk of langdurig zelf niet in staat is om het huishouden uit te voeren. Maar een belangrijk onderdeel van je functie is ook het signaleren en melden van problemen met betrekking tot de leefsituatie van de cliënt en bewaak je de zelfredzaamheid van de cliënten.

Opleiding

De werkervaring die je op doet tijdens het uitvoeren van deze functie kan belangrijk zijn voor je opleiding en je sociale ontwikkeling. Als medewerker huishoudelijke ondersteuning krijg je bij ons ook diverse cursussen om nog beter je functie te kunnen uitvoeren. Tevens zijn we trots op onze eigen academie, waar we mogelijkheden hebben voor medewerkers die een opleiding in de zorg willen volgen. Het stimuleren van talent, leren en ontwikkelen daar staan wij voor.

Flexibele uren

Wil je de kinderen naar school brengen en weer ophalen? Geen enkel probleem. Ben je vanwege bijvoorbeeld een studie alleen beschikbaar op de maandag? Dan plannen we je alleen op maandag in. Jij bepaalt zelf wanneer en hoeveel uur je werkt, waardoor het goed te combineren is met je privé-omgeving, kinderen en/of studie.

Dit ben jij:
  • Je hebt ervaring met schoonmaakwerk;
  • Je kunt zelfstandig aan de slag;
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer;
  • Een positieve en professionele houding, dienstverlenend en gericht op het leveren van kwalitatieve ondersteuning;
  • Goede communicatieve vaardigheden om effectief te kunnen overleggen met collega's en cliënten;
  • Je beheerst de Nederlandse taal.
 Dit wordt jouw werkplek:

Je hebt klanten in je eigen wijk dus ver reizen hoeft niet.

Houd er rekening mee dat de cliënten huisdieren kunnen hebben, dit ivm met eventuele allergiën.

Naast fijne collega’s krijg je:
  • Een afwisselende baan, want geen dag is hetzelfde.
  • Een salaris in Salarisschaal Hulp bij het Huishouden (cao VVT), het salaris bedraagt minimaal € 2.231,25 en maximaal € 2.691,15 bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • Een contract met uren in overleg;
  • Een cursus HO;
  • Een mooie carrière opstap in de zorg;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantiegeld van 8%;
  • Een fietsplan;
  • Collectieve zorgverzekeringen;
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;
  • Pensioenopbouw bij pensioenfonds Zorg en Welzijn.
 Solliciteren of eerst meer weten?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Frank Borghuis, teamleider via telefoonnummer 06-57343287. Vragen over de procedure? Neem dan contact op met Leanne Roos, Recruiter via 06-57092541.

Stichting Humanitas is lid van het Rotterdams Platform tegen Arbeidsdiscriminatie. Samen met andere organisaties maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt.

Wij vragen iedere nieuwe medewerker om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen. Deze vergoeden wij met je eerste salarisbetaling.

Over Stichting Humanitas

Stichting Humanitas biedt al meer dan 75 jaar zorg en ondersteuning, een helpende hand in welke vorm dan ook, aan mensen met een hulpvraag in Rotterdam Rijnmond. In de wijk en bij de mensen thuis, Stichting Humanitas weet wat er leeft en speelt en zit in de haarvaten van de Rotterdamse samenleving. Daardoor zijn we in staat om vroegtijdig en flexibel aan te haken als er problemen worden gesignaleerd.

Stichting Humanitas werkt momenteel in bijna 40 vestigingen met 2.500 medewerkers en ruim 1.000 actieve vrijwilligers die elke dag weer het verschil maken voor de stad, de regio en haar mensen.

Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl.

#dekrachtvanhumanitas

Acquisitie doo

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Je kunt je CV en sollicitatiebrief ook sturen naar: solliciteren@stichtinghumanitas.nl.