EmailTwitterFacebookLinkedIn

Teamleider Expertisecentrum Seksualiteit, Sekswerk en Mensenhandel (ESSM)

Meer weten over onze CAO? Klik hier.
Ben je al medewerker van Stichting Humanitas? Log dan in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Het Expertisecentrum Seksualiteit, Sekswerk en Mensenhandel (ESSM) is op zoek naar een teamleider!
Wie zijn wij?

Bij het Expertisecentrum Seksualiteit, Sekswerk en Mensenhandel (ESSM) werken we met passie voor LHBTI+ personen, sekswerkers, mensen met HIV, slachtoffers van mensenhandel en anderen met vragen over seksuele en/of genderdiversiteit. Onder het ESSM vallen diverse afdelingen zoals het Prostitutie Maatschappelijk Werk (PMW), het informatie- en dienstencentrum Door2Door voor sekswerkers, opvangvoorzieningen voor slachtoffers van mensenhandel, Hiv Hulpverlening, LHBTI+ Support, The Hang-Out 010 voor LHBTI+ jongeren en het Transkoor 010.

Onze zorg is gebaseerd op maatschappelijk werk en daarnaast bieden we ook een breed scala aan overstijgende services, waaronder:

• Noodopvang voor slachtoffers van mensenhandel en LHBTI+ personen die zich onveilig voelen
  • Het Transkoor 010, waar deelnemers hun zangstem kunnen ontwikkelen
  • Gratis soa-tests voor sekswerkers in samenwerking met de GGD bij Door2Door
  • The Hang-Out 010, een veilige plek voor LHBTI+ jongeren
 Dit ga je doen en maakt jouw werk zo leuk

Als teamleider ondersteun je de manager en leid je een divers en enthousiast team van maatschappelijk werkers en dienstverleners (in totaal ongeveer 20 medewerkers). Je richt je op de operationele aansturing van het team en de bedrijfsvoering. Ben jij de inspirerende leidinggevende die wij zoeken? Dan is deze functie iets voor jou!

Je coördineert en bewaakt de kwaliteit en kwantiteit van de hulpverlening en denkt mee over verbeteringen. Je neemt deel aan team overleggen en fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen. Naast het aansturen van het team ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van het ESSM. Hierbij werk je nauw samen met het managementteam.

Dit ben jij:

Wij zoeken iemand die affiniteit heeft met ons werk en minimaal 3 jaar ervaring heeft in een leidinggevende positie in zorg en welzijn. Daarnaast heb je:

• Uitstekende plannings- en organisatorische vaardigheden, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en verbindende sociale vaardigheden;
  • Ruime ervaring met de bedrijfsvoering op het gebied van oa HR en facilitair management;
  • Ervaring met het initiëren, implementeren, uitvoeren, monitoren en evalueren van kwaliteitseisen en protocollen;
  • Een duidelijke aansluiting bij onze visie.

Naast fijne collega’s en een leuke werkplek bieden wij:
  • Een functie in een betrokken en professioneel team;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24-32 uur per week;
  • Een werkomgeving binnen een deskundige en professionaliserende organisatie waar jouw input gewaardeerd wordt;
  • Een passend salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 10, tussen € 3.656,00 en € 5.483,00 bruto per maand bij een 36-urige werkweek;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een loopbaanbudget;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, 8% vakantiegeld, een fietsplan en collectieve zorgverzekeringen;
  • Pensioenopbouw bij pensioenfonds Zorg en Welzijn.
 Solliciteren of eerst meer weten?

Neem contact met ons op voor meer informatie of om te solliciteren. Meer informatie over het ESSM en onze visie vind je op www.humanitasexpertisecentrum.nl. Voor inhoudelijke vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Marjan Both, manager ESSM via telefoonnummer 06-19153305 of via het Secretariaat van het ESSM, telefoonnummer 010 -2365212.

Vragen over de procedure? Neem dan contact op met Leanne Roos, assistent recruiter via 06-57092541.

Stichting Humanitas is lid van het Rotterdams Platform tegen Arbeidsdiscriminatie. Samen met andere organisaties maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt.

Wij vragen iedere nieuwe medewerker om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen. Deze vergoeden wij bij je eerste salarisbetaling.

Wij kijken uit naar jouw reactie!

Over Stichting Humanitas

Stichting Humanitas biedt al meer dan 75 jaar zorg en ondersteuning, een helpende hand in welke vorm dan ook, aan mensen met een hulpvraag in Rotterdam Rijnmond. In de wijk en bij de mensen thuis, Stichting Humanitas weet wat er leeft en speelt en zit in de haarvaten van de Rotterdamse samenleving. Daardoor zijn we in staat om vroegtijdig en flexibel aan te haken als er problemen worden gesignaleerd.

Stichting Humanitas werkt momenteel in bijna 40 vestigingen met 2.500 medewerkers en ruim 1.000 actieve vrijwilligers die elke dag weer het verschil maken voor de stad, de regio en haar mensen. Ga voor meer informatie naar: www.stichtinghumanitas.nl.

Acquisitie doo

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Je kunt je CV en sollicitatiebrief ook sturen naar: sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.