EmailX( voorheen witter)FacebookLinkedIn

Verpleegkundige of verzorgende IG Zorg Thuis Hoek van Holland

Meer weten over onze CAO? Klik hier.
Ben je al medewerker van Humanitas? Log dan in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Ben jij een gediplomeerde verzorgende of verpleegkundige die graag wilt werken in het mooie Hoek van Holland?  Het is een fijne werkomgeving waar je een echt dorpsgevoel krijgt. Achter iedere voordeur waar het team zorg verleent woont een en ander type cliënt met zijn of haar eigen verhaal. De collega’s werken met elkaar, de cliënt en diens omgeving om de zelfredzaamheid van de cliënt te stimuleren om zo lang mogelijk zelfstandig thuis kunnen blijven wonen.
 Dit ga je doen en maakt jouw werk zo leuk

“Op een frisse dinsdag ochtend fiets je naar je eerste client van jouw route. Meneer is thuis aan het revalideren na een heupoperatie. Je ondersteund hem bij het douchen en zorgt dat hij dit op een veilige en zelfstandige manier kan doen door tips en aanwijzingen te geven. Hij is blij met de hulp van jou en je collega’s en dankbaar dat hij op deze manier in zijn eigen omgeving kan herstellen. Je rapporteert bijzonderheden en stapt dan weer op je fiets om op weg te gaan naar je volgende cliënt van jouw route.”

Elke dag en elke client is anders. Zij hebben hun eigen zorgvraag en jij kan hier als zorgprofessional op inspelen. Enkele taken in een notendop:

• Het uitvoeren van verpleegtechnische handelingen zoals medicatietoediening, wondverzorging.
  • Je biedt ondersteuning bij de persoonlijke verzorging.
  • Je observeert en rapporteert de mentale en fysieke gezondheidssituatie van de client en onderneemt zo nodig actie.
  • Zelfredzaamheid vinden wij erg belangrijk en gaan daarom met de client en zijn/haar netwerk in gesprek om zo lang mogelijk veilig en verantwoord thuis te blijven wonen.

Dit ben jij

Als verpleegkundige of verzorgende IG bied je kwalitatief de beste zorg en kun je snel anticiperen op diverse situaties. Jij hebt een hart voor onze cliënten en kijkt samen met de cliënt en zijn of haar naasten naar de mogelijkheden van de cliënt en biedt waar nodig ondersteuning. Samen met je collega's vergroot en ondersteun jij de zelfredzaamheid van de cliënt.

Of je nou al reeds gediplomeerd bent als Verzorgende IG of verpleegkundige of heb je de wens om door te groeien, we gaan hier graag met je in gesprek.

Dit wordt jouw team

We zijn toegewijde collega’s die hard werken om de best mogelijke zorg aan onze cliënten te bieden. We werken veel zelfstandig door Hoek van Holland heen maar zoeken elkaar ook op voor steun en advies. Een uitdaging in het rooster? We kijken er gezamenlijk naar en vinden wel een oplossing. Ook vinden we het gezellig om een paar keer per jaar buiten werktijd iets leuks met elkaar te doen. Een kerstborrel, lunch of een etentje om zo ook buiten werk met elkaar verbonden te blijven.

Naast fijne collega’s krijg je:
  • Een arbeidsovereenkomst voor 12-24 uur per week, afgestemd op je persoonlijke wensen.
  • Salariëring verpleegkundige in FWG 45 conform de CAO VVT, het salaris bedraagt maximaal € 3.848,27 bruto per maand bij een 36-urige werkweek.
  • Salariëring in FWG 35, conform de CAO VVT, het salaris bedraagt maximaal € 3.256,53 bruto per maand bij een 36-urige werkweek.
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering, vakantiegeld, fietsplan, collectieve zorgverzekeringen,
  • Mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering;  je kunt o.a. gebruikmaken van Humanitas Talent Centraal, waarbij je onlinecursussen en opleidingen kunt volgen via Skills Town;
  • Ben je niet in het bezit van eigen vervoer om naar de cliënten te reizen? Geen probleem! Er zijn dienstfietsen beschikbaar! Heb je wel eigen vervoer, dan krijg je uiteraard een reiskostenvergoeding.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VVAR)

Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VVAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VVAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Eerst zelf ervaren ?

Je bent van harte welkom om een dag mee te rijden of fietsen met één van ons door deze gezellige en groene omgeving.

Om een afspraak te maken of voor vragen, neem gerust contact op met Ilona Lukkien, teamleider wijkverpleging via  06-10194746.

Solliciteren

Je kunt solliciteren door je CV en motivatie via de knop solliciteren te sturen.Vragen over de recruitmentprocedure? neem dan contact op met Paulien van der Kroef, recruiter via 06-47311198.  Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet!

Stichting Humanitas is lid van het Rotterdams Platform tegen Arbeidsdiscriminatie. Samen met andere organisaties maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt.

Wij vragen iedere nieuwe medewerker om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen. Deze vergoeden wij aan je met je eerste salarisbetaling.

Over Stichting Humanitas

Stichting Humanitas (Rotterdam Rijnmond) biedt hoogwaardige zorg en dienstverlening aan de kwetsbare Rotterdammer van 18 tot 100+. Wij richten ons op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Onze kernwaarden zijn eigen regie, zoveel mogelijk zelf, betrokkenheid van naasten en denken in mogelijkheden. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 2.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl.

Acquisitie doo

Acquisitie door werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of anderszins naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Je kunt je CV en sollicitatiebrief ook sturen naar: sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.